W salonach BMW oferujemy więcej niż wspaniałe samochody, gwarantujemy porady ekspertów oraz perfekcyjną obsługę klienta. Chcemy by nasi eksperci zapewniali indywidualne konsultacje i uczucie, że traktują życzenia Klienta osobiście.
Filozofia ta stoi w salonach BMW na pierwszym miejscu, dlatego cały zespół daje od siebie najwięcej. Zdecyduj czy chcesz zostać częścią naszego zespołu.
DORADCA DS. SPRZEDAŻY SAMOCHODÓW BMW.
Doradca ds. Sprzedaży Samochodów BMW dba o sprzedaż naszych pojazdów premium oraz towarzyszy naszym Klientom od wyboru i konfiguracji do zamówienia i przekazania pojazdu.
Dzięki odpowiedniej komunikacji i umiejętnościom negocjacyjnym toruje drogę do sprzedaży, omawia kwestie zamówienia, oferuje możliwości finansowania i finalizuje sprzedaż. Będąc osobą pierwszego kontaktu służy naszym Klientom wsparciem, także po dokonaniu zakupu.
W ten sposób wciela się w rolę ambasadora marki i zaraża naszych Klientów pasją do produktów i marki BMW.
DORADCA SERWISOWY BMW.
Obsługa Klienta na najwyższym poziomie – to zadanie Doradcy Serwisowego BMW.
Doradca Serwisowy dba o Klienta w ramach obsługi posprzedażnej, przeprowadza konsultację serwisową, przyjmuje zlecenia serwisowe od swoich Klientów.
Podczas konsultacji serwisowej informuje o niezbędnych działaniach serwisowych do przeprowadzenia w samochodzie. Uwzględnia potrzeby Klientów, aby zagwarantować jak najlepszą obsługę i ich satysfakcję. Ściśle współpracuje z warsztatem i dba o to, aby wszelkie prace zostały wykonane terminowo i zgodnie z najlepszymi praktykami.
Dołącz do naszego zespołu obsługi posprzedażnej BMW!
Liczymy na Twoje wsparcie.
KIEROWNIK DZIAŁU
SPRZEDAŻY BMW.
Kierownik Działu Sprzedaży jest odpowiedzialny za swój zespół i jego wyniki.
Główne zadanie osoby zatrudnionej na tym stanowisku to zarządzanie i wspieranie zespołu Doradców ds. Sprzedaży oraz inspirowanie ich swoim zachowaniem. W zakresie jego obowiązków leży również opracowywanie planów sprzedaży oraz budżetów, dbanie o codzienną działalność salonu samochodowego oraz aktywny udział w obsłudze Klienta.
Od Kandydatów oczekujemy udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie zarządzania sprzedażą oraz zainteresowania branżą motoryzacyjną i marką BMW.
BMW
Product Genius.
Informowanie i doradzanie Klientom w zakresie naszych produktów bez presji sprzedaży – oto główny cel stanowiska Product Genius BMW.
Product Genius dzieli się z Klientami swoją pasją do marki BMW i wzbudza ich zainteresowanie innowacjami i zaletami produktów BMW. Prowadzi jazdy testowe z Klientem, prezentuje dostępne systemy i opcje wyposażenia, odpowiada na pytania i wątpliwości Klienta. Jest w stałym kontakcie z Doradcami ds. Sprzedaży, z którymi wymienia się informacjami produktowymi.
Jeśli nie dysponujesz jeszcze pełną wiedzą na temat modeli BMW, nie ma powodu do obaw: oferujemy kompleksowy program szkoleń, który wyposaży Cię w wiedzę niezbędną na stanowisku Product Genius.
Fascynacja marką BMW to najważniejsza cecha, która musi Cię wyróżniać!
TECHNIK BMW.
Diagnostyka, przegląd czy naprawa – niezależnie od wykonywanej czynności Technicy dbają o to, aby nasi Klienci mogli długo cieszyć się samochodami BMW i MINI tak, jak w dniu jego odbioru.
W związku z różnorodnością dostępnych modeli zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku wykracza daleko poza tradycyjną mechanikę. Łączy w sobie działania na wszystkich podstawowych elementach pojazdu: podwoziu, silniku, skrzyni biegów z zaawansowanymi procesami serwisowymi w zakresie systemów elektronicznych.
Technicy pracujący w naszych serwisach są zawsze na bieżąco ze wszystkimi innowacjami technicznymi dzięki szerokiej ofercie szkoleniowej.
Niewątpliwie jest to praca z przyszłością.
Dołącz do naszego profesjonalnego zespołu techników BMW!
Liczymy na Twoje wsparcie.