Praca Product Genius w BMW.

Dealer BMW to jeden z najczęściej wybieranych sprzedawców samochodów na świecie. Marka zawdzięcza tę pozycję najwyższej jakości oferowanych produktów, niezawodnym systemom stosowanym w motoryzacji, wielu innowacyjnym technologiom, ale także zespołom specjalistów tworzącym Grupę BMW i ich profesjonalnemu podejściu do każdego Klienta. Jeśli więc chcesz rozwijać swoje umiejętności i budować karierę w strukturach prężnie rozwijającej się organizacji, praca u dealera BMW na pewno będzie spełnieniem Twoich ambicji!

Jedno ze stanowisk, na jakie poszukiwani są obecnie pracownicy, to Product Genius. Sprawdź, co należy do zadań tego specjalisty i jakie kompetencje powinny go wyróżniać. Jeżeli spełniasz kryteria, nie czekaj i aplikuj już dziś!

Województwo

Stanowisko
Dealer
Miasto Rodzaj
Marka Data Publikacji
Product Genius Gazda Group Gliwice Gliwice Praca BMW 18.03.2024

Kim jest Product Genius? Możliwości kariery w BMW.

Product Genius to specjalista, który zajmuje się prezentacją poszczególnych modeli samochodów BMW i ich wyposażenia potencjalnym Klientom. Doradca ten jest swego rodzaju promotorem i popularyzatorem marki. Jako pasjonat motoryzacji prezentuje aktualną ofertę BMW, eksponując przy tym przewagę technologiczną produktów lidera branży. Jednocześnie dba o nawiązanie długofalowych relacji z potencjalnymi Nabywcami i dokłada starań, by odpowiedzieć na ich potrzeby.

Osoba pracująca na stanowisku Product Genius to prawdziwy entuzjasta produktów marki BMW, wyróżniający się ponadprzeciętną wiedzą na jej temat oraz doskonałą znajomością najnowszej oferty Sieci Dealerskiej BMW. Specjalista ten zna odpowiedzi na wszelkie pytania Klientów dotyczące prezentowanych pojazdów oraz najnowszych technologii zastosowanych w poszczególnych modelach samochodów. Product Genius dysponuje ponadto wiedzą o planach dealera BMW w zakresie modeli pojazdów, usług i innych produktów, które wkrótce pojawią się w sprzedaży.

Product Genius ściśle współpracuje z doradcą ds. sprzedaży, ale też innymi osobami biorącymi udział w procesie sprzedaży produktów BMW. Ponadto zadaniem eksperta zatrudnionego na tym stanowisku jest przeprowadzanie jazd próbnych z Klientami i zachęcanie ich do zakupu innowacyjnego wyposażenia samochodów czy skorzystania z opcjonalnych usług.

Specjalista pracujący jako Product Genius powinien być pasjonatem branży motoryzacyjnej, w tym głównie marki BMW. Ponadto musi wykazywać się pełnym zaangażowaniem i dzielić swoją pasją z potencjalnym Nabywcą. Kluczowy w tej pracy jest bezpośredni kontakt z Klientem i nawiązywanie relacji.

Praca w BMW na stanowisku Product Genius to możliwość rozwoju w gronie doświadczonych specjalistów, każdego dnia pracujących na sukces lidera branży motoryzacyjnej. Oferowane przez dealera produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się zaufaniem wśród Klientów na całym świecie. Praca w Sieci Dealerskiej BMW to zatem gwarancja stabilnych warunków zatrudnienia i atrakcyjnego wynagrodzenia, a także możliwość nieustannego rozwoju zawodowego i zdobywania nowych umiejętności podczas prowadzonych przez organizację szkoleń.

 

Niezbędne kwalifikacje na stanowisku Product Genius.

Osoba ubiegająca się o zatrudnienie na stanowisku Product Genius w Sieci Dealerskiej BMW powinna spełniać określone wymogi i posiadać stosowne kwalifikacje. Aby dołączyć do zespołu, wymagane jest wykształcenie techniczne lub ekonomiczne.

Atutem bez wątpienia jest doświadczenie w obsłudze klientów premium oraz znajomość marki BMW i MINI. Kandydat na stanowisko Product Genius powinien też wykazywać się ogólnym zainteresowaniem motoryzacją i chęcią zdobywania nowej wiedzy w zakresie oferty BMW oraz konkurencji marki.

Wymagania do podjęcia pracy na stanowisku Product Genius mogą nieco różnić się w zależności od oferty, jaką dysponuje określony dealer samochodów BMW.

 

Praca w salonie samochodowym BMW – obowiązki Product Genius.

Osoba zatrudniona na stanowisku Product Genius u dealera BMW zajmuje się szczegółową prezentacją cech charakterystycznych poszczególnych modeli BMW i zachęcaniem potencjalnych Klientów do nabycia produktów. To również demonstrowanie pojazdów podczas jazd próbnych, prezentacja dostępnych systemów wyposażenia i atutów danego modelu.

Z uwagi na ciągły kontakt z Klientem Product Genius musi wyróżniać się wysoko rozwiniętymi umiejętnościami interpersonalnymi, ponadprzeciętnymi zdolnościami komunikacyjnymi i wysoką kulturą osobistą. Osoba na tym stanowisku zobowiązana jest również do dbania o nienaganny wygląd oraz wzorową prezencję.

Praca w firmie, jaką jest Autoryzowany Salon BMW, wiąże się też z udziałem w profesjonalnych szkoleniach i dbaniem o realizację celów sprzedażowych stawianych przez koncern. To również konieczność ciągłego poszerzania swojej wiedzy w zakresie dostępnej oferty i technologii stosowanych przez markę. Ponadto osoba zatrudniona na stanowisku Product Genius zobowiązana jest do korzystania z wewnętrznych systemów informatycznych i oprogramowania IT, a także dbania o czystość w miejscu pracy i monitorowania spójności prezentowanych danych z informacjami dostępnymi w katalogach czy na stronie internetowej danej placówki marki.

Product Genius na co dzień współpracuje ściśle z osobami z innych działów oraz doradcami ds. sprzedaży. To m.in. kierownicy działu sprzedaży samochodów nowych, asystenci działu sprzedaży, pracownicy działu części i akcesoriów, asystenci serwisu pojazdów BMW, pracownicy przygotowujący auto do wydania Nabywcy czy kierownicy działów IT i Marketingu.

Jeżeli interesuje Cię praca na stanowisku Product Genius, zgłoś swoją kandydaturę i weź udział w rekrutacji u dealera BMW poszukującego takiego pracownika w Twojej okolicy. Możesz zrobić to osobiście lub online.

 

FAQ.

Product Genius to specjalista ds. prezentacji pojazdów marki BMW. Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest nawiązanie relacji z Klientem i przedstawienie mu wszystkich cech danego modelu oraz jego funkcjonalności, a także odbycie jazdy próbnej i zaproponowanie dodatkowych produktów i usług.

Osoba na stanowisku Product Genius powinna posiadać wykształcenie techniczne lub ekonomiczne oraz doświadczenie w obsłudze klientów premium. Ponadto bardzo ważna jest w tym zawodzie wysoka kultura osobista, nienaganna prezencja oraz perfekcyjna znajomość oferty BMW i stosowanych przez markę technologii.

Osoba na stanowisku Product Genius odpowiada za nawiązanie relacji z potencjalnym Klientem, poznanie jego potrzeb oraz zaprezentowanie odpowiednich modeli pojazdów wraz z dokładnym przedstawieniem ich charakterystycznych cech. To również przeprowadzenie jazdy próbnej oraz zachęcenie do skorzystania z dodatkowych usług oferowanych przez dealera.