Zostań doradcą ds. sprzedaży samochodów marki BMW

Dla wielu miłośników motoryzacji praca w BMW stanowi spełnienie marzeń. Możliwość codziennego obcowania z wyjątkowymi samochodami, dogłębnego poznania nowoczesnych technologii, zarażania pasją do samochodów i codziennego kontaktu z innymi entuzjastami marki brzmią naprawdę kusząco. Właśnie takie możliwości daje praca doradcy sprzedaży w salonie BMW.

BMW to nie tylko producent luksusowych samochodów. Firma jest również coraz częściej postrzegana jako atrakcyjny pracodawca i pożądane miejsce pracy. Ogromne możliwości rozwoju, szanse na codzienne obcowanie z najnowszą technologią, przyjazna atmosfera oraz wysokie standardy to elementy definiujące zatrudnienie w BMW w każdym obszarze. Hasło „radość z pracy” jest esencją tego, do czego dąży firma jako pracodawca.

Dowiedz się, czym charakteryzuje się praca doradcy sprzedaży w BMW.

Różnorodne możliwości

BMW dąży do tego, by każdy kontakt z jej przedstawicielem był dla Klienta przyjemnym doświadczeniem. Aby było to możliwe, istotne są nie tylko pozytywne nastawienie i umiejętności komunikacyjne doradców, ale także ich fachowa wiedza.

Co jednak istotne, chcąc rozpocząć pracę na stanowisku doradcy sprzedaży, wcale nie musimy posiadać na tym polu doświadczenia ani szczegółowo znać oferty marki i oferowanych przez nią rozwiązań technicznych. Każdy, kogo interesuje praca w BMW, a jest dopiero na początku swojej zawodowej drogi, może zacząć przygodę z firmą od stażu. Dzięki temu nabędzie niezbędnego doświadczenia oraz wiedzy. Pożyteczne z pewnością będą oferowane przez pracodawcę szkolenia, które wraz z indywidualnym rozwojem pomogą rozpocząć niezwykle satysfakcjonującą karierę zawodową.

Aby zapewnić Klientom jak najwyższy poziom obsługi i jak najlepsze doświadczenia, w BMW funkcjonuje podział na doradców do spraw sprzedaży samochodów nowych, używanych i sprzedaży flotowej. Ze względu na to, że każdy z tych obszarów wiąże się z odrębną specyfiką, zwłaszcza w kontekście kontaktu z Klientem, taka specjalizacja umożliwia zdobycie unikalnej wiedzy i doświadczenia.

Premium od pierwszego kontaktu

Osoby zainteresowane pracą w BMW, mogą już podczas rekrutacji przekonać się o wyjątkowości kultury organizacyjnej firmy. Jednym z kroków w procesie aplikowania na stanowisko doradcy ds. sprzedaży jest bowiem gra rekrutacyjna, w której to kandydat spotyka się z realnymi zadaniami, wyzwaniami i sytuacjami, jakie mogą spotkać pracownika salonu. Dzięki temu, już na tak wczesnym etapie można przekonać się, jak realnie wygląda praca u dealera BMW.

Jednym z wyróżników pracy w BMW jest wszechobecna atmosfera premium. To także jeden z elementów kultury organizacyjnej firmy. BMW jest technologicznym liderem motoryzacji i producentem wyjątkowych, luksusowych samochodów posiadających sportową duszę. Tak unikalne produkty zobowiązują do tego, by cała firma funkcjonowała w profesjonalny, uporządkowany sposób i by atmosfera kontaktu z nią odzwierciedlała ów aspekt premium.

Z perspektywy doradcy do spraw sprzedaży, oznacza to, że w codziennej pracy ma się do czynienia również z Klientami segmentu premium, co ułatwia budowanie relacji i przebieg całej transakcji. Jednocześnie wielu z nich to pasjonaci marki, pozostający od lat wierni BMW. Dzięki temu rozmowa o samochodach i prezentowanie nowych rozwiązań technologicznych jest czystą przyjemnością. Szansa na pracę z takim Klientem jest marzeniem każdego doradcy sprzedaży.

Ambasador marki

Wyjątkowa kultura organizacyjna BMW i atmosfera premium panująca w codziennej pracy, sprawiają, że jest to doskonałe miejsce na rozwój satysfakcjonującej kariery zawodowej. Dla miłośników samochodów z Bawarii, którzy chcą pracować na stanowisku doradcy ds. sprzedaży to także doskonała okazja, by stać się ambasadorem marki. W ten sposób można połączyć swoją pasję z codzienną pracą. A jak wiadomo, jeżeli w pracy realizujesz swoje zainteresowania, nie przepracujesz już w życiu ani jednego dnia – po prostu będziesz żyć swoją pasją. Dlatego nie czekaj dłużej i aplikuj na stanowisko doradcy do spraw sprzedaży samochodów BMW.