POWIADOMIENIA O OFERTACH PRACY

AKTYWUJ TERAZ

Dealer BMW Best Auto Lublin

Lubisz to uczucie, kiedy Klient jest Ci wdzięczny za okazaną pomoc i opiekę? Szukasz wyzwań i chcesz się dalej rozwijać współpracując z pasjonatami motoryzacji i ekspertami w swojej dziedzinie? Dołącz do Zespołu Dealer BMW Best Auto, który łączy szukanie rozwiązań i profesjonalną obsługę Klienta z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii i motywacją do osiągania celów.

Obejmij prowadzenie w wyścigu, którego stawką jest zatrudnienie w Dealer BMW Best Auto – firmie z ugruntowaną pozycją na rynku. Kontynuuj swoją pracę zawodową w prestiżowej marce Premium, jako:

Konsultant/-ka Contact Center.


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Telefoniczna obsługa Klientów zgodnie ze standardami marki,
  • Analiza potrzeb Klientów oraz kierowanie zapytań do odpowiednich Działów,
  • Prowadzenie badań satysfakcji Klientów firmy,
  • Rezerwacja terminów w grafiku serwisowym,
  • Budowanie długofalowych relacji z Klientem oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy,
  • Wsparcie akcji marketingowych,
  • Wprowadzanie danych do systemu CRM oraz dbanie o ich aktualność i dokładność,
  • Współpraca z Pracownikami wszystkich Działów firmy w zakresie obsługi Klientów.

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

  • Cechuje Cię wysoka kultura osobista,
  • Możesz pochwalić się rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz interpersonalnymi,
  • Posiadasz motywację oraz wysokie zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
  • Odznaczasz się bardzo dobrą organizacją pracy oraz umiejętnościami wykonywania zadań pod presją czasu,
  • Posiadasz dobrą znajomość obsługi komputera.
  • Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, jesteś otwarty/otwarta na rozmowy z Klientem anglojęzycznym.

Będąc Konsultantem/-ką Contact Center w Dealer BMW Best Auto:

  • Otrzymasz umowę o pracę,
  • Gwarantujemy Ci pracę dla marki o stabilnej pozycji na rynku,
  • Otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Zapewnimy Ci świetną atmosferę i dużą dynamikę pracy,
  • Będziesz miał/miała możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
  • Rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
  • Otrzymasz wsparcie całego zespołu nie tylko w okresie wdrożenia,
  • Otrzymasz możliwość korzystania z opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.

Wspólnie z nami dostarczaj radość Klientom BMW i wywołuj uśmiech na ich twarzach!