Dealer BMW Best Auto Lublin
Lubisz to uczucie, kiedy Klient jest Ci wdzięczny za okazaną pomoc i opiekę? Szukasz wyzwań i chcesz się dalej rozwijać współpracując z pasjonatami motoryzacji i ekspertami w swojej dziedzinie? Dołącz do Zespołu Dealer BMW Best Auto, który łączy szukanie rozwiązań i profesjonalną obsługę Klienta z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii i motywacją do osiągania celów.
Obejmij prowadzenie w wyścigu, którego stawką jest zatrudnienie w Dealer BMW Best Auto – firmie z ugruntowaną pozycją na rynku. Kontynuuj swoją pracę zawodową w prestiżowej marce Premium, jako:
Konsultant/-ka Contact Center.
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Telefoniczna obsługa Klientów zgodnie ze standardami marki,
- Analiza potrzeb Klientów oraz kierowanie zapytań do odpowiednich Działów,
- Prowadzenie badań satysfakcji Klientów firmy,
- Rezerwacja terminów w grafiku serwisowym,
- Budowanie długofalowych relacji z Klientem oraz dbałość o pozytywny wizerunek firmy,
- Wsparcie akcji marketingowych,
- Wprowadzanie danych do systemu CRM oraz dbanie o ich aktualność i dokładność,
- Współpraca z Pracownikami wszystkich Działów firmy w zakresie obsługi Klientów.

Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Cechuje Cię wysoka kultura osobista,
- Możesz pochwalić się rozwiniętymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz interpersonalnymi,
- Posiadasz motywację oraz wysokie zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- Odznaczasz się bardzo dobrą organizacją pracy oraz umiejętnościami wykonywania zadań pod presją czasu,
- Posiadasz dobrą znajomość obsługi komputera.
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, jesteś otwarty/otwarta na rozmowy z Klientem anglojęzycznym.

Będąc Konsultantem/-ką Contact Center w Dealer BMW Best Auto:
- Otrzymasz umowę o pracę,
- Gwarantujemy Ci pracę dla marki o stabilnej pozycji na rynku,
- Otrzymasz atrakcyjne wynagrodzenie,
- Zapewnimy Ci świetną atmosferę i dużą dynamikę pracy,
- Będziesz miał/miała możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- Rozwiniesz swoje umiejętności komunikacyjne i organizacyjne,
- Otrzymasz wsparcie całego zespołu nie tylko w okresie wdrożenia,
- Otrzymasz możliwość korzystania z opieki medycznej oraz ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
Wspólnie z nami dostarczaj radość Klientom BMW i wywołuj uśmiech na ich twarzach!
