Call Center Manager – BMW Inchcape Polska, Poznań

DEALER BMW INCHCAPE POLSKA – PRACA:

Nadaj swojej karierze moc 600 koni mechanicznych i obejmij prowadzenie Zespołu Call Center w BMW Inchcape Polska – międzynarodowej firmie notowanej na giełdzie, prowadzącej działalność w 32 krajach na całym świecie. Jeżeli masz ambicję poprowadzenia Zespołu i umiejętności, które pozwolą Ci go zbudować na najwyższym poziomie, mamy dla Ciebie idealną pracę.

BMW Inchcape Polska to Autoryzowany Dealer BMW, który obecnie do swojego Zespołu zlokalizowanego w Poznaniu poszukuje osoby na stanowisko:

CALL CENTER MANAGER


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Zbudowanie Zespołu Call Center.
  • Kierowanie i motywowanie Zespołu w celu osiągnięcia założonych wyników, ciągłego doskonalenia oraz rozwoju Pracowników.
  • Dbałość o zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta oraz jego pozytywne doświadczenia.
  • Zwiększenie efektywności i jakości w ramach komunikacji telefonicznej we wszystkich obszarach biznesowych (outbound & inbound).
  • Wdrożenie, monitoring i ciągła optymalizacja procesów i procedur Call Center (w tym skryptów rozmów), pozostających w zgodzie z wytycznymi w ramach marki BMW oraz Inchcape Polska.
  • Bieżąca analityka KPI oraz raportowanie zarządcze i operacyjne.
  • Skuteczne komunikowanie się z Zespołem, Kierownictwem, pozostałymi Pracownikami oraz Klientami.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Minimum 2 lat doświadczenia na stanowisku managerskim w Zespole Call Center lub Contact Center (outobound oraz inbound) z odpowiedzialnością za zespół, procesy, budżet, cele ilościowe i jakościowe.
  • Minimum 1 roku doświadczenia w bezpośrednim zarządzaniu pracą Zespołu Call Center lub Contact Center (bieżący monitoring, optymalizacja skuteczności i jakości, rozwój kompetencji).
  • Znajomości technik sprzedaży oraz kierowania i budowania zespołu.
  • Zdolności do działania pod dużą presją wymagań i czasu.
  • Znajomości języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie C1.
  • Dodatkowo, mile widziana jest znajomość branży motoryzacyjnej oraz doświadczenie w prowadzeniu projektu związanego z obsługą Klientów segmentu Premium.

Obejmując stanowisko Call Center Manager w BMW Inchcape Polska w Poznaniu, otrzymasz:

  • Umowę o pracę
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjne premie uzależnione od osiąganych wyników
  • Samochód służbowy wraz z kartą paliwową z określonym limitem
  • Pakiet opieki medycznej
  • System profesjonalnych szkoleń zakończony prestiżowym certyfikatem BMW
  • Pracę w nowoczesnym, przestronnym obiekcie
  • Możliwość awansu w ramach struktur regionu
  • Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie

Twoja moc jako Lidera Zespołu jest równa mocy BMW serii M?

Dealer BMW Inchcape Polska - Praca.