Asystent/ Asystentka Biura Obsługi Klienta – BMW Zdunek Premium Gdynia

DEALER BMW ZDUNEK PREMIUM GDYNIA – PRAKTYKI:

Lubisz to uczucie, kiedy Klient jest Ci wdzięczny za okazaną pomoc i opiekę? Tworzenie przyjaznej atmosfery to Twoja specjalność? Samochody to Twoja pasja? Jeśli tak, dołącz do Zespołu Działu Serwisu w BMW Zdunek Premium w Gdyni – firmy, która łączy prestiż marki BMW z ugruntowaną pozycją na rynku. Jeżeli chcesz zdobyć doświadczenie, a szukanie rozwiązań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu długofalowych relacji łączysz z zamiłowaniem do nowoczesnych technologii i motywacją do osiągania celów, to mamy dla Ciebie idealną propozycję.

Zdunek Premium to Autoryzowany Dealer BMW, który obecnie do swojego Zespołu zlokalizowanego w Gdyni poszukuje osoby na stanowisko:

Asystent/ka Biura Obsługi Klienta – bezpłatne praktyki


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Obsługa Klientów Działu Serwisu, w tym:
    • umawianie wizyt serwisowych
    • przygotowanie i wysyłanie przypomnień o wizytach serwisowych do Klientów
    • obsługa zgłoszeń oraz zapytań telefonicznych i mailowych
    • kontakt z Klientami po odbytej wizycie serwisowej
  • Prace biurowe

Oczekujemy od Ciebie:

  • Statusu Ucznia lub Absolwenta z wykształceniem w obszarze motoryzacji
  • Dyspozycyjności do pracy od maja lub czerwca min 15h w tygodniu
  • Podstawowej wiedzy technicznej z zakresu budowy pojazdu i znajomości technologii napraw
  • Zainteresowania branżą motoryzacyjną
  • Doskonałych umiejętności komunikacyjnych oraz wysokiej kultury osobistej
  • Prawa jazdy kat. B
  • Zaangażowania oraz otwartości na naukę
  • Umiejętności pracy w Zespole
  • Umiejętności pracy pod presją czasu
  • Zorientowania na wynik

Będąc na praktykach na stanowisku Asystentki / Asystenta Biura Obsługi Klienta w BMW Zdunek Premium, otrzymasz:

  • Możliwość odbycia bezpłatnych praktyk u Dealera marki BMW
  • Możliwość elastycznego dopasowania czasu trwania i wymiaru godzinowego praktyk
  • Możliwość przedłużenia współpracy po zakończonych praktykach
  • Możliwość zdobycia wiedzy i praktyki w zakresie procedur, procesów i standardów obsługi klienta w serwisie samochodowym
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie

Chcesz wspólnie z nami dostarczać radość Klientom BMW i wywoływać uśmiech na ich twarzach? Wejdź do gry i aplikuj.

DEALER BMW ZDUNEK PREMIUM GDYNIA – PRAKTYKI