Dealer BMW Frank-Cars Częstochowa

Jeżeli cechuje Cię wytrwałe dążenie do celu, troskę o Klienta łączysz z motywacją do osiągania jak najlepszych wyników, mamy dla Ciebie idealną pracę.

Jesteśmy Autoryzowanym Dealerem BMW, który obecnie do swojego Zespołu poszukuje osoby na stanowisko:

Administrator Sprzedaży.


Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • Kontrola nad obiegiem dokumentów niezbędnych do rejestracji pojazdów, kart pojazdów, świadectw homologacji, dowodów rejestracyjnych.
  • Rzetelne prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
  • Realizacja procesów zgodnie ze standardami marki BMW.
  • Księgowe przyjmowanie samochodów na magazyn.
  • Regularna kontrola nad poprawnością wprowadzanych danych oraz aktualizacja danych.
  • Bieżąca współpraca z działem handlowym.
  • Rzetelne wprowadzanie danych do programu informatycznego.

Oczekujemy od Ciebie:

  • Skutecznej organizacji pracy, planowania zadań oraz ustalania priorytetów.
  • Znajomości pakietu MS Office (głównie Excel)
  • Doświadczenia w pracy administracyjnej.
  • Doświadczenia w branży motoryzacyjnej – jako mile widziane.
  • Wysokiej kultury osobistej.
  • Rozwiniętych zdolności komunikacyjnych.
  • Umiejętności pracy pod presją czasu.

Po objęciu stanowiska otrzymasz:

  • Umowę o pracę.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość spełnienia swoich ambicji oraz rozwoju w marce, której produkty są powszechnie rozpoznawalne oraz cieszą się nienaganną renomą na całym świecie.

CHCESZ WSPÓLNIE Z NAMI DOSTARCZAĆ RADOŚĆ KLIENTOM BMW I WYWOŁYWAĆ UŚMIECH NA ICH TWARZACH?