1 2 Opis stanowiska3 Profil kandydata i procesu rekrutacji W celu uruchomienia procesu rekrutacji w ramach programu Retail HR niezbędne jest wypełnienie tego formularza. Dzięki temu, że opiera się on na modelu kompetencji BMW Group oraz w dużej części jest już wypełniony, nie zabierze Ci to zbyt wiele czasu.Do określenia pozostają jedynie podstawowe informacje o stanowisku i warunkach umowy, oraz wytyczne dla procesu rekrutacji i komunikacji. Zakres obowiązków oraz profil Kandydata wymaga tylko zatwierdzenia lub w razie potrzeby uzupełnienia o dodatkowe elementy.Wybierz poziom wsparcia rekrutacjiWybierz poziom wsparcia rekrutacji*PreselekcjaKrótka listaPełne wsparcieHeadhunting Informacje podstawoweNazwa stanowiska*Miejsce pracy*Wymiar czasu pracy*np. 40h w tygodniu; Pełen etatOrganizacja pracy*np. Praca zmianowa, 8-16 lub 11-19, dwie soboty w miesiącu pracującePodwładni*np. Brak; 3 Doradców Sprzedaży i 1 Product GeniusMożliwość awansu*np. Brak; Kierownik Salonu Bezpośredni przełożonyImię*Nazwisko*Nazwa stanowiska*Numer kontaktowy*Aktualny numer telefonu komórkowegoAdres e-mail*Aktualny adres e-mail System wynagrodzeńOkres próbny Warunki wynagrodzenia na okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Okres próbny - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówOkres próbny - Podstawa - Wartość*Okres próbny - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Premia Premia Okres próbny - Premia - Wartość*Okres próbny - Premia - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Prowizja Prowizja Okres próbny - Prowizja - Wartość*Okres próbny - Prowizja - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia na okresie próbnym kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.) Okres próbny - Realna łączna kwota - Wartość*Okres próbny - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Po okresie próbnym - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówPo okresie próbnym - Podstawa - Wartość*Po okresie próbnym - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Premia Premia Po okresie próbnym - Premia - Wartość*Po okresie próbnym - Premia - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Prowizja Prowizja Po okresie próbnym - Prowizja - Wartość*Po okresie próbnym - Prowizja - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.)Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Wartość*Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Kryteria systemu premiowego Parametry które warunkują wypłatę części zmiennej wynagrodzenia (premia, prowizja, nagroda, etc.) Czy pokazać w ogłoszeniu?Kryterium systemu premiowego Parametry np. Ilość; Marża; Jakość obsługi; AktywnościKryterium systemu premiowego - Jakie*Kryterium systemu premiowego - Pokazać w ogłoszeniu? Kryteria systemu prowizyjnego Parametry które warunkują wypłatę części zmiennej wynagrodzenia (premia, prowizja, nagroda, etc.) Czy pokazać w ogłoszeniu?Kryterium systemu prowizyjnego Parametry np. Ilość; Marża; Jakość obsługi; AktywnościKryterium systemu prowizyjnego - Jakie*Kryterium systemu prowizyjnego - Pokazać w ogłoszeniu? Warunki umowyRodzaj umowy*Umowa o pracęUmowa zleceniaUmowa o dziełoKontrakt menadżerskiSamozatrudnienieUmowa na okres próbny* Umowa na okres próbny np. 3 miesiąceUmowa na okres próbny info*Druga umowa* Druga umowa np. 6 miesięcy; Czas nieokreślonyDruga umowa info*Trzecia umowa Trzecia umowa np. 12 miesięcy; Czas nieokreślonyTrzecia umowa info*Uposażenie i elementy dodatkoweUposażenie i elementy dodatkowe Laptop Telefon komórkowy Karta Benefit/Multisport na preferencyjnych warunkach Ubezpieczenie grupowe dla Pracownika i rodziny Firmowy fundusz pożyczkowy Bezpłatna kawa, herbata i napoje w miejscu pracy System profesjonalnych szkoleń zakończony prestiżowym certyfikatem BMW Uposażenie - inne Inne np. samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, karta Benefit/Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne, firmowy fundusz pożyczkowy, bezpłatna kawa, herbata i napoje, etc.Uposażenie - Inne - info Cele stanowiskaZapewnienie wysokiej satysfakcji i lojalności Klientów poprzez wysoką intensywność kontaktów osobistych Zapewnienie wysokiej satysfakcji i lojalności Klientów poprzez wysoką intensywność kontaktów osobistych Wsparcie procesu sprzedaży w celu zwiększenia jego efektywności i skuteczności Wsparcie procesu sprzedaży w celu zwiększenia jego efektywności i skuteczności Podniesienie wartości sprzedaży poprzez dodatkowe wyposażenie, akcesoria i usługi (up-selling) Podniesienie wartości sprzedaży poprzez dodatkowe wyposażenie, akcesoria i usługi (up-selling) Utrzymanie wysokiego poziomu i aktualności własnej wiedzy eksperckiej w zakresie wszystkich produktów, usług, wyposażenia, technologii BMW oraz konkurencji Utrzymanie wysokiego poziomu i aktualności własnej wiedzy eksperckiej w zakresie wszystkich produktów, usług, wyposażenia, technologii BMW oraz konkurencji Zapewnienie wysokiego poziomu wiedzy produktowej w zespole sprzedaży Zapewnienie wysokiego poziomu wiedzy produktowej w zespole sprzedaży Utrzymanie aktualności i kompletności ekspozycji i materiałów marketingowych w salonie Utrzymanie aktualności i kompletności ekspozycji i materiałów marketingowych w salonie Stałe i rzetelne raportowanie własnej aktywności, m.in.: Stałe i rzetelne raportowanie własnej aktywności, m.in.: Stale i rzetelne raportowanie - inne... Kontakty z Klientami Liczba jazd próbnych Wydania samochodów do Klienta Cele stanowiska - Inne Inne Cele stanowiska - Inne - Info Kluczowe zadania i obowiązkiSuma do 100%% czasu przypadający na dany rodzaj zadań. Suma 100% reprezentuje cały dostępny czas pracyDodaj grupę zadańWsparcie w procesie sprzedaży*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejWsparcie w procesie sprzedażyWsparcie w procesie sprzedaży - Lista Wzbudzanie zainteresowania marką BMW i jej produktami oraz aktywne nawiązywanie kontaktów z obecnymi i potencjalnymi Klientami Demonstrowanie Klientom innowacyjnych cech i korzyści poszczególnych modeli BMW w celu poszerzenia opcji zakupu Prowadzenie wstępnej rozmowy z Klientem oraz badanie potrzeb Planowanie, aktywne oferowanie i prowadzenie atrakcyjnych jazd próbnych, które zapewnią Klientom unikatowe doświadczenia radości z jazdy i zaprezentując innowacyjne rozwiązania BMW W przypadku odebrania sygnału dot. chęci zakupu, przekazywanie Klienta do Doradcy ds. Sprzedaży Wspieranie Doradców Sprzedaży swoją wiedzą ekspercką na wszystkich etapach procesu sprzedaży Dbanie o wysokie zadowolenie Klienta w zakresie obsługi posprzedażnej, poprzez dyspozycyjność i aktywny kontakt w celu wyjaśniania wszelkich wątpliwości i zapytań dotyczących funkcji i użytkowania samochodu Udział w wydarzeniach i imprezach zewnętrznych Aktywne dbanie o kompletność i aktualność ekspozycji i materiałów marketingowych w salonie sprzedaży Przestrzeganie procesów i standardów marki BMW Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Wsparcie w procesie sprzedaży - InneRozwój wiedzy i umiejętności*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejRozwój wiedzy i umiejętnościRozwój wiedzy i umiejętności - Lista zadań Stałe poszerzanie i aktualizacja wiedzy w zakresie istniejących i nowych produktów, usług, wyposażenia dodatkowego, akcesoriów i innowacyjnych technologii BMW, w celu identyfikacji kluczowych cech, funkcji i korzyści Stały monitoring i uzupełnianie wiedzy dot. produktów, usług, rozwiązań i oferty konkurencji (np. samochody, technologie, oferta finansowa, usługi posprzedażne, etc.) Aktywne dzielenie się z zespołem sprzedaży i pozostałymi pracownikami Dealera aktualną wiedzą o produktach, usługach, wyposażeniu dodatkowym, akcesoriach, innowacyjnych rozwiązaniach BMW oraz konkurencji, poprzez prowadzenie wewnętrznych warsztatów i prezentacji oraz bieżącą komunikację Aktywna i samodzielna praca nad rozwojem własnych kompetencji zawodowych, osobistych i społecznych w celu skutecznej realizacji powierzonych zadań Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Rozwój wiedzy i umiejętności - inneOrganizacja pracy, analiza i raportowanie*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejOrganizacja pracy, analiza i raportowanieOrganizacja pracy, analiza i raportowanie - Lista zadań Aktywna praca nad rozwojem własnych zdolności i umiejętności Znajomość wszystkich procedur własnych i ofert konkurencji pozwalająca na podejmowanie odpowiednich działań strategicznych Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Organizacja pracy, analiza i raportowanie - inneInne zadania przydzielone zgodnie z kwalifikacjami i zdolnościami*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejInne zadania przydzielone zgodnie z kwalifikacjami i zdolnościamiDodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Inne zadania przydzielone zgodnie z kwalifikacjami i zdolnościami - InneDodatkowa grupa zadań - WartośćPlease enter a value between 0 and 100.Dodatkowa grupa zadań - Nazwa grupyDodatkowa grupa zadań kluczowych dla danego stanowiskaDodatkowa grupa zadań - ObowiązkiPoszczególne zadania i obowiązki w ramach grupy zadań Dodatkowe informacjeDodatkowe informacje Kryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucani na podstawie danych deklaratywnych, zawartych w CV oraz formularzuKryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucaniDoświadczenieMinimum doswiadczenia Minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej i osobistej obsłudze Klientów Premium Minimum roczne doświadczenie pracy w branży motoryzacyjnej Doświadczenie - Inne Inne Doświadczenie - Inne - InfoWymagania formalnePrawo jazdy kat. B Prawo jazdy kat. B Wykształcenie min. średnie Wykształcenie min. średnie Wymagania formalne - Inne Inne Wymagania formalne - Inne - InfoPoziom języka obcegonp. język angielski na poziomie A1Poziom języka obcego Kryteria selekcjiPoziomy kompetencji na podstawie modelu BMW Group. Brak możliwości zmiany. Uwaga! Kandydaci poniżej wskazanych na wykresie progów minimalnych będą odrzucaniZobacz informacje o legendzie Skala 1 = niezadawalający 2 = wymagający poprawy 3 = adekwatny 4 = zaawansowany 5 = doskonały Selekcja Docelowy profil Minimalne kryteria selekcji Cechy osobowe 1 2 3 4 5 Inspirujemy klientówOrientacja na klienta i usługi12345Budowanie relacji12345Skuteczna komunikacja12345Identyfikacja z marką BMW/MINI12345Rozwijamy biznesRozwiązywanie problemów12345Podnosimy wydajnośćMotywacja do działania i osiągania celów12345Elastyczność i otwartość na naukę12345Zarządzanie sobą i odporność12345Rozwijamy nasze mocne strony Zorientowanie na pracę zespołową12345Dodatkowe kryteriaInne Znajomość nowinek technologicznych oraz nowoczesnych środków i metod komunikacji Zainteresowanie marką BMW Wiedza o branży motoryzacyjnej Dodatkowe wymagania - Inne Inne Kliknij, aby wpisać inne lub dodatkowe inne kryteria selekcjiInne dodatkowe wymagania Przesyłanie rekomendowanych KandydatówPrzesyłanie rekomendowanych kandydatów*Na koniec procesuNa bieżąco (raz w tygodniu)Wymaga bieżącej selekcji Kandydatów po stronie Dealera i przekazywania decyzji do 313C w ciągu 48 godzin. Etapy rekrutacji po stronie DealeraNależy zaznaczyć wszystkie etapy, które Dealer planuje przeprowadzić samodzielnie, po otrzymaniu danych rekomendowanych Kandydatów.Etapy rekrutacji po stronie Dealera Wywiad telefoniczny Wywiad Skype Spotkanie 1 Spotkanie 2 Spotkanie 3 Dodatkowe uwagi i wymaganiaDodatkowe uwagi i wymaganiaRodzaj ogłoszeniaW ogłoszeniu ukrytym, Dealer jako pracodawca nie będzie widoczny dla Kandydatów.Rodzaj ogłoszenia*JawneUkryte Δ