1 2 Opis stanowiska3 Profil kandydata i procesu rekrutacji W celu uruchomienia procesu rekrutacji w ramach programu Retail HR niezbędne jest wypełnienie tego formularza. Dzięki temu, że opiera się on na modelu kompetencji BMW Group oraz w dużej części jest już wypełniony, nie zabierze Ci to zbyt wiele czasu.Do określenia pozostają jedynie podstawowe informacje o stanowisku i warunkach umowy, oraz wytyczne dla procesu rekrutacji i komunikacji. Zakres obowiązków oraz profil Kandydata wymaga tylko zatwierdzenia lub w razie potrzeby uzupełnienia o dodatkowe elementy.Wybierz poziom wsparcia rekrutacjiWybierz poziom wsparcia rekrutacji*PreselekcjaKrótka listaPełne wsparcieHeadhunting Informacje podstawoweNazwa stanowiska*Miejsce pracy*Wymiar czasu pracy*np. 40h w tygodniu; Pełen etatOrganizacja pracy*np. Praca zmianowa, 8-16 lub 11-19, dwie soboty w miesiącu pracującePodwładni*np. Brak; 3 Doradców Sprzedaży i 1 Product GeniusMożliwość awansu*np. Brak; Kierownik Salonu Bezpośredni przełożonyImię*Nazwisko*Nazwa stanowiska*Numer kontaktowy*Aktualny numer telefonu komórkowegoAdres e-mail*Aktualny adres e-mail System wynagrodzeńOkres próbny Warunki wynagrodzenia na okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Okres próbny - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówOkres próbny - Podstawa - Wartość*Okres próbny - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Premia Premia Okres próbny - Premia - Wartość*Okres próbny - Premia - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Prowizja Prowizja Okres próbny - Prowizja - Wartość*Okres próbny - Prowizja - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia na okresie próbnym kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.) Okres próbny - Realna łączna kwota - Wartość*Okres próbny - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Po okresie próbnym - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówPo okresie próbnym - Podstawa - Wartość*Po okresie próbnym - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Premia Premia Po okresie próbnym - Premia - Wartość*Po okresie próbnym - Premia - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Prowizja Prowizja Po okresie próbnym - Prowizja - Wartość*Po okresie próbnym - Prowizja - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.)Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Wartość*Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Kryteria systemu premiowego Parametry które warunkują wypłatę części zmiennej wynagrodzenia (premia, prowizja, nagroda, etc.) Czy pokazać w ogłoszeniu?Kryterium systemu premiowego Parametry np. Ilość; Marża; Jakość obsługi; AktywnościKryterium systemu premiowego - Jakie*Kryterium systemu premiowego - Pokazać w ogłoszeniu? Kryteria systemu prowizyjnego Parametry które warunkują wypłatę części zmiennej wynagrodzenia (premia, prowizja, nagroda, etc.) Czy pokazać w ogłoszeniu?Kryterium systemu prowizyjnego Parametry np. Ilość; Marża; Jakość obsługi; AktywnościKryterium systemu prowizyjnego - Jakie*Kryterium systemu prowizyjnego - Pokazać w ogłoszeniu? Warunki umowyRodzaj umowy*Umowa o pracęUmowa zleceniaUmowa o dziełoKontrakt menadżerskiSamozatrudnienieUmowa na okres próbny* Umowa na okres próbny np. 3 miesiąceUmowa na okres próbny info*Druga umowa* Druga umowa np. 6 miesięcy; Czas nieokreślonyDruga umowa info*Trzecia umowa Trzecia umowa np. 12 miesięcy; Czas nieokreślonyTrzecia umowa info*Uposażenie i elementy dodatkoweUposażenie i elementy dodatkowe Laptop Telefon komórkowy Samochód służbowy Prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla Pracownika na preferencyjnych warunkach Prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla rodziny Pracownika na preferencyjnych warunkach Ubezpieczenie grupowe dla Pracownika i rodziny Firmowy fundusz pożyczkowy Karta Benefit/Multisport na preferencyjnych warunkach Bezpłatna kawa, herbata i napoje w miejscu pracy System profesjonalnych szkoleń zakończony prestiżowym certyfikatem Kierownika Sprzedaży BMW Uposażenie - inne Inne np. samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, karta Benefit/Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne, firmowy fundusz pożyczkowy, bezpłatna kawa, herbata i napoje, etc.Uposażenie - Inne - info Cele stanowiskaSprzedaż części.. Sprzedaż samochodów BMW przez Dział Sprzedaży w jak największej ilości oraz z możliwie najwyższą marżą. Realizacja wyznaczonego planu... Realizacja przez Dział Sprzedaży wyznaczonego planu sprzedaży oraz osiąganie KPI Realizacja wyznaczonego planu... - Ilość/Marza/Jakosc Ilość Marża Jakość Realizacja wyznaczonego planu... - Inne Inne. Realizacja wyznaczonego planu... - Inne - InfoEfektywne wykorzystanie powierzonego budżetu... Efektywne wykorzystanie powierzonego budżetu do realizacji ustalonych celów Organizacja pracy Działu Sprzedaży... Organizacja pracy Działu Sprzedaży, w tym zapewnienie niezbędnych zasobów oraz odpowiedniej liczby prawidłowo wyszkolonych Pracowników Zarządzanie lejkiem sprzedażowym Zarządzanie lejkiem sprzedażowym Podejmowanie aktywnych starań... Podejmowanie aktywnych działań w celu sprawnego przeprowadzenia procesu sprzedaży przez Doradców oraz stałe, rzetelne monitorowanie i raportowanie skuteczności Działu Sprzedaży Zapewnienie wysokiej lojalności Zapewnienie wysokiej lojalności oraz satysfakcji Klienta Zapewnienie pracy Działu Sprzedaży zgodnie ze standardami Premium Zapewnienie pracy Działu Sprzedaży zgodnie ze standardami Premium Zapewnienie otwartej kultury komunikacji Zapewnienie pracy Działu Sprzedaży zgodnie ze standardami Premium Cele stanowiska - Inne Inne Cele stanowiska - Inne - Info Kluczowe zadania i obowiązkiSuma do 100%% czasu przypadający na dany rodzaj zadań. Suma 100% reprezentuje cały dostępny czas pracyDodaj grupę zadańZarządzanie i rozwój sprzedaży*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejZarządzanie i rozwój sprzedażyZarządzanie i rozwój sprzedaży - Lista zadan Odpowiedzialność za realizację przez Dział Sprzedaży celów ilościowych, wartościowych i jakościowych (w zakresie sprzedaży samochodów, akcesoriów, produktów finansowych i ubezpieczeniowych) Dbałość o osiąganie wysokiej rentowności oraz jakości i skuteczności procesu sprzedaży Zarządzanie aktywnościami sprzedażowymi oraz konwersjami w ramach lejka sprzedaży Aktywne zarządzanie stockiem Analiza i raportowanie danych sprzedaży Kierowanie i rozwój Zespołu Sprzedaży Prowadzenie proaktywnej komunikacji w zespole Dbałość o przestrzeganie procesów i standardów BMW Współpraca z działem marketingu Bieżąca analiza rynku i konkurencji Praca na systemach IT, w szczególności w CRM Aktywna współpraca z BMW Group Polska Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Zarządzanie i rozwój sprzedaży - InneBezpośrednia obsługa Klienta*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejBezpośrednia obsługa KlientaBezpośrednia obsługa Klienta - Lista zadań Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów oraz osób zainteresowanych Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Bezpośrednia obsługa Klienta - inneRozwój własnych kwalifikacji*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejRozwój własnych kwalifikacjiRozwój własnych kwalifikacji - Lista zadań Aktywna praca nad rozwojem własnych zdolności i umiejętności Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Rozwój własnych kwalifikacji - inneInne zadania zlecone przez Przełożonego*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejInne zadania zlecone przez PrzełożonegoDodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Inne zadania zlecone przez Przełożonego - InneDodatkowa grupa zadań - WartośćPlease enter a value between 0 and 100.Dodatkowa grupa zadań - Nazwa grupyDodatkowa grupa zadań kluczowych dla danego stanowiskaDodatkowa grupa zadań - ObowiązkiPoszczególne zadania i obowiązki w ramach grupy zadań Dodatkowe informacjeDodatkowe informacje Kryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucani na podstawie danych deklaratywnych, zawartych w CV oraz formularzuKryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucaniDoświadczenieMinimum doswiadczenia Minimum dwa lata doświadczenia w bezpośredniej sprzedaży wymagającej aktywnego pozyskiwania Klienta (preferowane doświadczenie w markach Premium) Minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym, z odpowiedzialnością za zarządzanie zespołem realizującym sprzedaż bezpośrednią z aktywnym pozyskiwaniem Klientów Minimum dwa lata doświadczenia w zarządzaniu Działem Sprzedaży w autoryzowanym Salonie Samochodowym Możliwe do wykazania sukcesy prowadzonego zespołu sprzedażowego (przykłady: realizacja zakładanych celów, duży wolumen sprzedaży, wysoka marża na sprzedawanych produktach, wygrana w konkursie na najlepszy zespół, wysokie pozycje w rankingach skuteczności) Doświadczenie - Inne Inne Doświadczenie - Inne - InfoWymagania formalnePrawo jazdy kat. B Prawo jazdy kat. B Wykształcenie min. średnie Wykształcenie min. średnie Wymagania formalne - Inne Inne Wymagania formalne - Inne - InfoPoziom języka obcegonp. język angielski na poziomie B2Poziom języka obcego Kryteria selekcjiPoziomy kompetencji na podstawie modelu BMW Group. Brak możliwości zmiany. Uwaga! Kandydaci poniżej wskazanych na wykresie progów minimalnych będą odrzucaniZobacz informacje o legendzie Skala 1 = niezadawalający 2 = wymagający poprawy 3 = adekwatny 4 = zaawansowany 5 = doskonały Selekcja Docelowy profil Minimalne kryteria selekcji Cechy osobowe 1 2 3 4 5 Inspirujemy klientówOrientacja na klienta i usługi12345Budowanie relacji12345Skuteczna komunikacja12345Identyfikacja z marką BMW/MINI12345Rozwijamy biznesRozwiązywanie problemów12345Myślenie biznesowe i zarządzanie zasobami12345Budowanie strategii i wprowadzanie zmian12345Podnosimy wydajnośćMotywacja do działania i osiągania celów12345Elastyczność i otwartość na naukę12345Zarządzanie sobą i odporność12345Rozwijamy nasze mocne strony Zorientowanie na pracę zespołową12345Zarządzanie wynikami12345Rozwój i motywacja pracowników12345Dodatkowe kryteriaInne Wysoka kultura osobista Dodatkowe wymagania - Inne Inne Kliknij, aby wpisać inne lub dodatkowe inne kryteria selekcjiInne dodatkowe wymagania Przesyłanie rekomendowanych KandydatówPrzesyłanie rekomendowanych kandydatów*Na koniec procesuNa bieżąco (raz w tygodniu)Wymaga bieżącej selekcji Kandydatów po stronie Dealera i przekazywania decyzji do 313C w ciągu 48 godzin. Etapy rekrutacji po stronie DealeraNależy zaznaczyć wszystkie etapy, które Dealer planuje przeprowadzić samodzielnie, po otrzymaniu danych rekomendowanych Kandydatów.Etapy rekrutacji po stronie Dealera Wywiad telefoniczny Wywiad Skype Spotkanie 1 Spotkanie 2 Spotkanie 3 Dodatkowe uwagi i wymaganiaDodatkowe uwagi i wymaganiaRodzaj ogłoszeniaW ogłoszeniu ukrytym, Dealer jako pracodawca nie będzie widoczny dla Kandydatów.Rodzaj ogłoszenia*JawneUkryte Δ