1 2 Opis stanowiska3 Profil kandydata i procesu rekrutacji W celu uruchomienia procesu rekrutacji w ramach programu Retail HR niezbędne jest wypełnienie tego formularza. Dzięki temu, że opiera się on na modelu kompetencji BMW Group oraz w dużej części jest już wypełniony, nie zabierze Ci to zbyt wiele czasu.Do określenia pozostają jedynie podstawowe informacje o stanowisku i warunkach umowy, oraz wytyczne dla procesu rekrutacji i komunikacji. Zakres obowiązków oraz profil Kandydata wymaga tylko zatwierdzenia lub w razie potrzeby uzupełnienia o dodatkowe elementy.Wybierz poziom wsparcia rekrutacjiWybierz poziom wsparcia rekrutacji*PreselekcjaKrótka listaPełne wsparcieHeadhunting Informacje podstawoweNazwa stanowiska*Miejsce pracy*Wymiar czasu pracy*np. 40h w tygodniu; Pełen etatOrganizacja pracy*np. Praca zmianowa, 8-16 lub 11-19, dwie soboty w miesiącu pracującePodwładni*np. Brak; 3 Doradców Sprzedaży i 1 Product GeniusMożliwość awansu*np. Brak; Kierownik Salonu Bezpośredni przełożonyImię*Nazwisko*Nazwa stanowiska*Numer kontaktowy*Aktualny numer telefonu komórkowegoAdres e-mail*Aktualny adres e-mail System wynagrodzeńOkres próbny Warunki wynagrodzenia na okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Okres próbny - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówOkres próbny - Podstawa - Wartość*Okres próbny - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Premia Premia Okres próbny - Premia - Wartość*Okres próbny - Premia - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Prowizja Prowizja Okres próbny - Prowizja - Wartość*Okres próbny - Prowizja - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia na okresie próbnym kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.) Okres próbny - Realna łączna kwota - Wartość*Okres próbny - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Po okresie próbnym - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówPo okresie próbnym - Podstawa - Wartość*Po okresie próbnym - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Premia Premia Po okresie próbnym - Premia - Wartość*Po okresie próbnym - Premia - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Prowizja Prowizja Po okresie próbnym - Prowizja - Wartość*Po okresie próbnym - Prowizja - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.)Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Wartość*Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Kryteria systemu premiowego Parametry które warunkują wypłatę części zmiennej wynagrodzenia (premia, prowizja, nagroda, etc.) Czy pokazać w ogłoszeniu?Kryterium systemu premiowego Parametry np. Ilość; Marża; Jakość obsługi; AktywnościKryterium systemu premiowego - Jakie*Kryterium systemu premiowego - Pokazać w ogłoszeniu? Kryteria systemu prowizyjnego Parametry które warunkują wypłatę części zmiennej wynagrodzenia (premia, prowizja, nagroda, etc.) Czy pokazać w ogłoszeniu?Kryterium systemu prowizyjnego Parametry np. Ilość; Marża; Jakość obsługi; AktywnościKryterium systemu prowizyjnego - Jakie*Kryterium systemu prowizyjnego - Pokazać w ogłoszeniu? Warunki umowyRodzaj umowy*Umowa o pracęUmowa zleceniaUmowa o dziełoKontrakt menadżerskiSamozatrudnienieUmowa na okres próbny* Umowa na okres próbny np. 3 miesiąceUmowa na okres próbny info*Druga umowa* Druga umowa np. 6 miesięcy; Czas nieokreślonyDruga umowa info*Trzecia umowa Trzecia umowa np. 12 miesięcy; Czas nieokreślonyTrzecia umowa info*Uposażenie i elementy dodatkoweUposażenie i elementy dodatkowe Laptop Telefon komórkowy Samochód służbowy Prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla Pracownika na preferencyjnych warunkach Prywatne ubezpieczenie zdrowotne dla rodziny Pracownika na preferencyjnych warunkach Ubezpieczenie grupowe dla Pracownika i rodziny Firmowy fundusz pożyczkowy Karta Benefit/Multisport na preferencyjnych warunkach Bezpłatna kawa, herbata i napoje w miejscu pracy System profesjonalnych szkoleń zakończony prestiżowym certyfikatem BMW Uposażenie - inne Inne np. samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, karta Benefit/Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne, firmowy fundusz pożyczkowy, bezpłatna kawa, herbata i napoje, etc.Uposażenie - Inne - info Cele stanowiskaSprzedaż usług oraz części.. Sprzedaż usług oraz części i akcesoriów w jak największej ilości oraz z możliwie najwyższą marżą Realizacja wyznaczonego planu... Realizacja ustalonego planu sprzedaży i KPI Realizacja wyznaczonego planu... - Ilość/Marza/Jakosc Ilość Marża Jakość Wskaźnik stałych Klientów, wskaźnik średniej liczby wizyt, liczba sprzedanych jednostek roboczogodziny na zlecenie, sprzedaż części na zlecenie, sprzedaż akcesoriów na zlecenie Realizacja wyznaczonego planu... - Inne Inne. Realizacja wyznaczonego planu... - Inne - InfoPodejmowanie aktywnych starań... Podejmowanie aktywnych działań w celu sprawnego przeprowadzenia procesu obsługi Klientów serwisu, rzetelne monitorowanie i raportowanie swojej skuteczności Zapewnienie wysokiej lojalności Zapewnienie wysokiej lojalności oraz satysfakcji Klienta Praca zgodnie ze standardami Premium Praca zgodnie ze standardami Premium Wspieranie otwartej kultury komunikacji Wspieranie otwartej kultury komunikacji Cele stanowiska - Inne Inne Cele stanowiska - Inne - Info Kluczowe zadania i obowiązkiSuma do 100%% czasu przypadający na dany rodzaj zadań. Suma 100% reprezentuje cały dostępny czas pracyDodaj grupę zadańObsługa Klientów Działu Serwisu i sprzedaż zgodnie ze standardami*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejObsługa Klientów Działu Serwisu i sprzedaż zgodnie ze standardamiZarządzanie i rozwój sprzedaży - Lista zadan Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych (w zakresie sprzedaży usług oraz części i akcesoriów) Dbałość o osiąganie wysokiej rentowności oraz jakości i skuteczności Wspieranie wysokiego stopnia penetracji rynku serwisowego oraz wysokiej lojalności Klientów względem Serwisu poprzez wysoką jakość obsługi Klienta Prowadzenie pełnego procesu obsługi serwisowej, od planowania i przygotowania przyjęcia, przez prowadzenie aktywnego doradztwa serwisowego aż do wydania pojazdu Kontrolowanie zleceń warsztatowych Proaktywne utrzymywanie kontaktu z Klientami Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów oraz osób zainteresowanych Skrupulatne przygotowywanie dokumentacji zgodnie ze standardami Współpraca z Pracownikami Warsztatu, Działem Rozliczeń Gwarancyjnych, Działem Sprzedaży oraz Działem Części i Akcesoriów Aktywna współpraca z BMW Group Polska Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Zarządzanie i rozwój sprzedaży - InneOrganizacja pracy i raportowanie*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejOrganizacja pracy i raportowanieOrganizacja pracy i raportowanie - Lista zadań Ustalenie priorytetów i zbudowanie planu aktywności w celu realizacji KPI Monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów – ilościowe (RbH, części i akcesoria), marża, cele jakościowe Praca w systemach IT Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Organizacja pracy i raportowanie - inneRozwój własnych kwalifikacji*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejRozwój własnych kwalifikacjiSzkolenia i samorozwój - Lista zadań Aktywna praca nad rozwojem własnych zdolności i umiejętności Znajomość wszystkich produktów własnych i oferty konkurencji, pozwalająca na skuteczne radzenie sobie z obiekcjami Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Szkolenia i samorozwój - inneInne zadania zlecone przez Przełożonego*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejInne zadania zlecone przez PrzełożonegoDodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Inne zadania zlecone przez Przełożonego - InneDodatkowa grupa zadań - WartośćPlease enter a value between 0 and 100.Dodatkowa grupa zadań - Nazwa grupyDodatkowa grupa zadań kluczowych dla danego stanowiskaDodatkowa grupa zadań - ObowiązkiPoszczególne zadania i obowiązki w ramach grupy zadań Dodatkowe informacjeDodatkowe informacje Kryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucani na podstawie danych deklaratywnych, zawartych w CV oraz formularzuKryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucaniDoświadczenieMinimum doswiadczenia Minimum rok doświadczenia w obsłudze Klienta, wymagającej pracy z Klientami zgłaszającymi się z problemami z zakupionym produktem i składającymi reklamację Minimum rok doświadczenia w pracy na stanowisku Doradcy Serwisowego lub Asystenta Działu Serwisu w branży motoryzacyjnej Możliwe do wykazania sukcesy w zakresie obsługi Klienta (przykłady: wygrana w konkursie na najlepszego Doradcę, wysokie zadowolenie Klientów, wysokie pozycje w rankingach skuteczności i jakości, realizacja zakładanych celów, wysoki wolumen sprzedaży usług / produktów, wysoka marża na sprzedawanych usługach) Doświadczenie - Inne Inne Doświadczenie - Inne - InfoWymagania formalnePrawo jazdy kat. B Prawo jazdy kat. B Wykształcenie min. średnie Wykształcenie min. średnie (wykształcenie techniczne jako dodatkowy atut) Wymagania formalne - Inne Inne Wymagania formalne - Inne - InfoPoziom języka obcegonp. język angielski na poziomie B2Poziom języka obcego Kryteria selekcjiPoziomy kompetencji na podstawie modelu BMW Group. Brak możliwości zmiany. Uwaga! Kandydaci poniżej wskazanych na wykresie progów minimalnych będą odrzucaniZobacz informacje o legendzie Skala 1 = niezadawalający 2 = wymagający poprawy 3 = adekwatny 4 = zaawansowany 5 = doskonały Selekcja Docelowy profil Minimalne kryteria selekcji Cechy osobowe 1 2 3 4 5 Inspirujemy klientówOrientacja na klienta i usługi12345Budowanie relacji12345Skuteczna komunikacja12345Identyfikacja z marką BMW/MINI12345Rozwijamy biznesRozwiązywanie problemów12345Podnosimy wydajnośćMotywacja do działania i osiągania celów12345Elastyczność i otwartość na naukę12345Zarządzanie sobą i odporność12345Rozwijamy nasze mocne strony Zorientowanie na pracę zespołową12345Dodatkowe kryteriaInne Nienaganna prezencja Wysoka kultura osobista Znajomość technologii napraw i budowy pojazdu (jako dodatkowy atut) Dodatkowe wymagania - Inne Inne Kliknij, aby wpisać inne lub dodatkowe inne kryteria selekcjiInne dodatkowe wymagania Przesyłanie rekomendowanych KandydatówPrzesyłanie rekomendowanych kandydatów*Na koniec procesuNa bieżąco (raz w tygodniu)Wymaga bieżącej selekcji Kandydatów po stronie Dealera i przekazywania decyzji do 313C w ciągu 48 godzin. Etapy rekrutacji po stronie DealeraNależy zaznaczyć wszystkie etapy, które Dealer planuje przeprowadzić samodzielnie, po otrzymaniu danych rekomendowanych Kandydatów.Etapy rekrutacji po stronie Dealera Wywiad telefoniczny Wywiad Skype Spotkanie 1 Spotkanie 2 Spotkanie 3 Dodatkowe uwagi i wymaganiaDodatkowe uwagi i wymaganiaRodzaj ogłoszeniaW ogłoszeniu ukrytym, Dealer jako pracodawca nie będzie widoczny dla Kandydatów.Rodzaj ogłoszenia*JawneUkryte Δ