1 2 Opis stanowiska3 Profil kandydata i procesu rekrutacji W celu uruchomienia procesu rekrutacji w ramach programu Retail HR niezbędne jest wypełnienie tego formularza. Dzięki temu, że opiera się on na modelu kompetencji BMW Group oraz w dużej części jest już wypełniony, nie zabierze Ci to zbyt wiele czasu.Do określenia pozostają jedynie podstawowe informacje o stanowisku i warunkach umowy, oraz wytyczne dla procesu rekrutacji i komunikacji. Zakres obowiązków oraz profil Kandydata wymaga tylko zatwierdzenia lub w razie potrzeby uzupełnienia o dodatkowe elementy.Wybierz poziom wsparcia rekrutacjiWybierz poziom wsparcia rekrutacji*PreselekcjaKrótka listaPełne wsparcieHeadhunting Informacje podstawoweNazwa stanowiska*Miejsce pracy*Wymiar czasu pracy*np. 40h w tygodniu; Pełen etatOrganizacja pracy*np. Praca zmianowa, 8-16 lub 11-19, dwie soboty w miesiącu pracującePodwładni*np. Brak; 3 Doradców Sprzedaży i 1 Product GeniusMożliwość awansu*np. Brak; Kierownik Salonu Bezpośredni przełożonyImię*Nazwisko*Nazwa stanowiska*Numer kontaktowy*Aktualny numer telefonu komórkowegoAdres e-mail*Aktualny adres e-mail System wynagrodzeńOkres próbny Warunki wynagrodzenia na okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Okres próbny - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówOkres próbny - Podstawa - Wartość*Okres próbny - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Okres próbny - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia na okresie próbnym kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.) Okres próbny - Realna łączna kwota - Wartość*Okres próbny - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym Czy pokazać w ogłoszeniu?Po okresie próbnym - Podstawa Podstawa Część stała wynagrodzenia na okresie próbnym , niezależna od osiąganych rezultatówPo okresie próbnym - Podstawa - Wartość*Po okresie próbnym - Podstawa - Pokazać w ogłoszeniu? Po okresie próbnym - Realna łączna kwota Realna łączna kwota Łączna szacunkowa, lecz realna do osiągniecia kwota uwzględniająca wszystkie elementy zmienne wynagrodzenia (premia, prowizja, etc.)Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Wartość*Po okresie próbnym - Realna łączna kwota - Pokazać w ogłoszeniu? Kryteria systemu motywacyjnego Parametry które warunkują wypłatę części zmiennej wynagrodzenia (premia, prowizja, nagroda, etc.) Czy pokazać w ogłoszeniu?Kryterium systemu motywacyjnego - Inne Parametry np. Ilość; Marża; Jakość obsługi; AktywnościKryterium systemu motywacyjnego - Inne - Jakie*Kryterium systemu motywacyjnego - Inne - Pokazać w ogłoszeniu? Warunki umowyRodzaj umowy*Umowa o pracęUmowa zleceniaUmowa o dziełoKontrakt menadżerskiSamozatrudnienieUmowa na okres próbny* Umowa na okres próbny np. 3 miesiąceUmowa na okres próbny info*Druga umowa* Druga umowa np. 6 miesięcy; Czas nieokreślonyDruga umowa info*Trzecia umowa Trzecia umowa np. 12 miesięcy; Czas nieokreślonyTrzecia umowa info*Uposażenie i elementy dodatkoweSystem profesjonalnych szkoleń... System profesjonalnych szkoleń zakończony prestiżowym certyfikatem BMW Uposażenie - inne Inne np. samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy, karta Benefit/Multisport, prywatne ubezpieczenie medyczne, firmowy fundusz pożyczkowy, bezpłatna kawa, herbata i napoje, etc.Uposażenie - Inne - info Cele stanowiskaSprzedaż samochodów.. Sprzedaż samochodów BMW do Klientów Flotowych w jak największej ilości oraz z możliwie najwyższą marżą Realizacja wyznaczonego planu... Realizacja wyznaczonego planu sprzedaży flotowej oraz osiąganie KPI Realizacja wyznaczonego planu... - Ilość/Marza/Jakosc Ilość Marża Jakość Realizacja wyznaczonego planu... - Inne Inne. Realizacja wyznaczonego planu... - Inne - InfoPodejmowanie aktywnych starań... Podejmowanie aktywnych starań w celu identyfikacji potencjału i pozyskania nowych Klientów Flotowych Efektywna realizacja procesu... Efektywna realizacja procesu sprzedaży dla Klientów Flotowych Stałe i rzetelne monitorowanie... Stałe i rzetelne monitorowanie oraz raportowanie własnej skuteczności Stałe i rzetelne monitorowanie... - Liczba zaplanowanych aktywności... Liczba zaplanowanych aktywności handlowych Stałe i rzetelne monitorowanie... - Konwersja poszczególnych aktywności Konwersja aktywności handlowych w lejku sprzedażowym Stałe i rzetelne monitorowanie... - Inne Inne Stałe i rzetelne monitorowanie... - Inne - InfoZapewnienie wysokiej lojalności Zapewnienie wysokiej lojalności oraz satysfakcji Klienta Flotowego Cele stanowiska - Inne Inne Cele stanowiska - Inne - Info Kluczowe zadania i obowiązkiSuma do 100%% czasu przypadający na dany rodzaj zadań. Suma 100% reprezentuje cały dostępny czas pracyDodaj grupę zadańSprzedaż*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejAktywne pozyskiwanie i sprzedaż do Klientów FlotowychSprzedaz - Lista zadan Realizacja celów ilościowych, wartościowych i jakościowych (w zakresie sprzedaży samochodów, akcesoriów, produktów finansowych i ubezpieczeniowych) Dbałość o osiąganie wysokiej rentowności oraz jakości i skuteczności procesu sprzedaży Aktywne, samodzielne i systematyczne pozyskiwanie nowych Klientów Flotowych Profesjonalne i zgodne z wizerunkiem marki nawiązywanie kontaktu i obsługa Klientów Flotowych oraz zainteresowanych firm Skuteczne zarządzanie bazą danych obecnych i potencjalnych Klientów Flotowych oraz realizowanie aktywności handlowych w oparciu o lejek sprzedażowy Negocjowanie warunków umów flotowych Przestrzeganie procesów i standardów BMW Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Sprzedaż -InneOrganizacja pracy i raportowanie*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejOrganizacja pracy, analiza i raportowanieOrganizacja pracy - Lista zadań Ustalanie priorytetów i planowanie aktywności w celu realizacji KPI Efektywna komunikacja i współpraca w ramach zespołu sprzedaży i z innymi zespołami Analiza potencjału lokalnego rynku firm Monitorowanie i raportowanie poziomu wykonania indywidualnych celów sprzedażowych – ilość, marża, akcesoria, F&I, aktywności handlowe Praca na systemach IT, w szczególności CRM Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Oerganizacja pracy - inneSzkodalenia i samorozwój*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejRozwój własnych umiejętnościSzkolenia i samorozwój - Lista zadań Aktywna praca nad rozwojem własnych zdolności i umiejętności Znajomość wszystkich produktów i usług własnych oraz oferty konkurencji (samochody, oferta finansowa, usługi posprzedażne, etc.) Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Szkolenia i samorozwój - inneInne zadania przydzielone zgodnie...*Please enter a value between 0 and 100.Zobacz więcejInne zadania przydzielone zgodnie z kwalifikacjami i zdolnościami Dodaj inne dodatkowe zadania i obowiązki do listy?Inne zadania przydzielone zgodnie - InneDodatkowa grupa zadań - WartośćPlease enter a value between 0 and 100.Dodatkowa grupa zadań - Nazwa grupyDodatkowa grupa zadań kluczowych dla danego stanowiskaDodatkowa grupa zadań - ObowiązkiPoszczególne zadania i obowiązki w ramach grupy zadań Dodatkowe informacjeDodatkowe informacje Kryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucani na podstawie danych deklaratywnych, zawartych w CV oraz formularzuKryteria preselekcjiUwaga!. Kandydaci niespełniający poniższych kryteriów preselekcji będą odrzucaniDoświadczenieMinimum 2 lata.... Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży do Klienta Biznesowego wymagającej aktywnego pozyskiwania Klienta (preferowane doświadczenie w markach premium, branży finansowej, CFM lub Rent-A-Car) Możliwe do wykazania sukcesy... Możliwe do wykazania sukcesy sprzedażowe w kanale B2B Doświadczenie - Inne Inne Doświadczenie - Inne - InfoWymagania formalnePrawo jazdy kat. B Prawo jazdy kat. B Wykształcenie wyższe Wykształcenie wyższe Wymagania formalne - Inne Inne Wymagania formalne - Inne - InfoPoziom języka obcegonp. język angielski na poziomie B2Poziom języka obcego Kryteria selekcjiPoziomy kompetencji na podstawie modelu BMW Group. Brak możliwości zmiany. Uwaga! Kandydaci poniżej wskazanych na wykresie progów minimalnych będą odrzucaniZobacz informacje o legendzie Skala 1 = niezadawalający 2 = wymagający poprawy 3 = adekwatny 4 = zaawansowany 5 = doskonały Selekcja Docelowy profil Minimalne kryteria selekcji Cechy osobowe 1 2 3 4 5 Inspirujemy klientówOrientacja na klienta i usługi12345Budowanie relacji12345Skuteczna komunikacja12345Identyfikacja z marką BMW/MINI12345Rozwijamy biznesRozwiązywanie problemów12345Podnosimy wydajnośćMotywacja do działania i osiągania celów12345Elastyczność i otwartość na naukę12345Zarządzanie sobą i odporność12345Rozwijamy nasze mocne strony Zorientowanie na pracę zespołową12345Dodatkowe kryterianp. Nienaganna prezencjaInne Wytrwałość w działaniu Samodzielność i doskonała organizacja pracy własnej Nienaganna prezencja Dodatkowe wymagania - Inne Inne Kliknij, aby wpisać inne lub dodatkowe inne kryteria selekcjiInne dodatkowe wymagania Przesyłanie rekomendowanych KandydatówPrzesyłanie rekomendowanych kandydatów*Na koniec procesuNa bieżąco (raz w tygodniu)Wymaga bieżącej selekcji Kandydatów po stronie Dealera i przekazywania decyzji do 313C w ciągu 48 godzin. Etapy rekrutacji po stronie DealeraNależy zaznaczyć wszystkie etapy, które Dealer planuje przeprowadzić samodzielnie, po otrzymaniu danych rekomendowanych Kandydatów.Etapy rekrutacji po stronie Dealera Wywiad telefoniczny Wywiad Skype Spotkanie 1 Spotkanie 2 Spotkanie 3 Dodatkowe uwagi i wymaganiaDodatkowe uwagi i wymaganiaRodzaj ogłoszeniaW ogłoszeniu ukrytym, Dealer jako pracodawca nie będzie widoczny dla Kandydatów.Rodzaj ogłoszenia*JawneUkryte Δ